miercuri, octombrie 22, 2008

Febra...

·

Inca mai respir doar ca am fost prins de o febra. Febra jocului Conpuiztador care de cand mi-am facut user nu inceteaza sub 45 de grade si asta e ecivalent cu joc dupa joc.
Mai ceva ca si cei care fumeaza in exces tigara dupa tigara. Daca ar fi posibil sa intru in joc si sa nu mai ies pana seara. Oricum cu acest joc mi-am dat seama ca nu am cultura generala si nici noroc sa nimeresc raspunsurile la intrebari si sa castig prin noroc.
Este frumos jocul... este de cultura generala si cel mai mult imi place ca trebuie sa lup pentru teritoriul romanesc si astfel ma consider un eliberator al romaniei. Poate si cel care conduce tara noastra este ca si mine se lupta pentru binele tari doar ca nu are resurse necesare pentru a castiga.

1 comentarii:

Anonim spunea...
14 noiembrie 2008 la 15:31  

nu stiu u cum esti, dar cand vine vorba despre mine....nu mai pot...cred ca la mine febra e de 49 si tinde spre mai mult:)
nu mai pun la socoteala faprtul ca aveam si de invatat cand am inceput sa joc...si faceam pauza tot din jumate in jumate de ora...dar nu 10 minute ci cate o ora doua....
mai bine zis invatam in pauza!:))