vineri, martie 28, 2014

Intamplari netraite

·

Cu mult noroc am avut ocazia sa particip la marele derbiu al Romaniei: Steaua-Dinamo. Crezand ca este un moment de relaxare pe  drum spre stadion mi-am dat seama ca nu e chiar la ce ma asteptam. In jur fiind multa lume cu anumite dialecte mai mult sau mai putin politicoase, ajuns pe stadion mi-am dat seama ca nu este un prilej de ati scoate juniorul la un moment cultural, alt cuvant nu am gasit. De la primele replici intre galerii mi-am dat seama ca este un loc in care poti sa iti iei notite daca vrei sa te perfectionezi in injurii.
Nu prea am inteles de ce o galerie se chinuie sa strige numele echipei adverse alaturata de o injurie, decat sa strige numele echipei favorite alaturi de o incurajare.
Atmosfera de pe stadion nu pot sa o derscriu in cuvinte dar ma asteptam la mai mult spectacol din partea galeriilor. Norocul meu ca a oferit spectacol jucatorii vazand 7 goluri marcate la acest meci.
Pe viitor nu voi rata ocazia sa merg pe stadionul National Arena dar va recomand sa nu duceti minori pe stadion pentru a nu-i invata de mici sa strige "M.... Dinamo". Oricum vor alege ei mai tarziu ce sa strige.

0 comentarii: